Asistent achiziții

Candidatul ideal

Suntem în căutarea unei persoane noi care sa asiste activitatea departamentului de Achiziții.

Printre atributele principale căutate se afla:

  • Abilități de comunicare
  • Vocabular bogat
  • Atenție la detalii
  • Simț de răspundere
  • Fire tehnica (abilitate de ințelegere a detaliilor tehnice)
  • Capacitate de urmarire simultană a unor sarcini diferite
  • Cunoștințe limba engleză – nivel avansat
  • Cunoștințe temeinice de Office

Responsabilități Asistent achiziții

Sarcinile principale sunt:

  • Primirea cererilor de la departamentele interne legate de diverse detalii și condiții comerciale ale produselor comercializate
  • Transmiterea cererilor primite de la departamentele interne către furnizori
  • Transmiterea de comenzi către furnizori și verificarea datelor din confirmarea comenzilor
  • Verificarea de status și actualizarea de date privind termenele de livrare. Urmărirea respectării datelor de livrare.
  • Actualizarea datelor furnizorilor în sistemul informatic și revizuirea lor continuă
  • Actualizarea datelor privind produsele în sistemul informatic și revizuirea lor continuă
  • Prospectarea și incheierea de colaborări pentru transportul mărfurilor, atât de la furnizor cât și către clienți, acolo unde este cazul.

Aplică la acest post

Incarcare CV