Politică de confidențialitate

Prezenta POLITICĂ DE CONFIDENŢIALITATE („POLITICA”) cuprinde o descriere și se referă la datele personale colectate pe site-ul www.canpower.ro

1. Scopul
”Datele personale” sau ”informațiile personale” sunt orice fel de element de date care ne permite să te identificăm ca persoană. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernată de către Regulamentul 679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal (”GDPR”) și completat în România prin Legea nr. 190/2018.
Luăm confidențialitatea și securitatea datelor tale personale foarte în serios, iar acest document evidențiază: (a) datele personale pe care le colectăm de la tine, (b) cum intenționăm să folosim aceste date și (c) ce drepturi ai în legătură cu aceste date și cu prelucrarea lor.

2. Cine controlează datele tale personale și cum ne poți contacta?
Potrivit legislației, compania noastră, POWER ELECTRIC SRL, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.
Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre sau persoana aflată în orice fel de relație cu compania noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.

2.1. Datele noastre de contact
Mai jos găsești datele noastre de identificare și de contact:

Denumire: POWER ELECTRIC SRL
Sediul social: București, Str. Preciziei Nr. 32, Sector 6 062204
Număr registrul comerțului: J40/25284/1994
Cod unic identificare: 6929482
Telefon: (+4) 031 40 30 700
E-mail: office@canpower.ro

În măsură în care ai nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru tine, ne poți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.

2.2. Datele autorității de supraveghere
Dacă crezi că apare o problemă cu prelucrarea datelor personale, o să te rugăm să ne trimiți mai întâi o cerere la adresa menționată anterior – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea ta în cel mai scurt timp, pe cale amiabilă.
De asemenea, poți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru România, datele de contact le găsești mai jos:
Nume Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail anspdcp@dataprotection.ro

3. Ce informații colectăm de la tine?
Colectăm de la tine următoarele informații:

Numele complet;
Adresa de e-mail;
Numărul de telefon;
Adresa de facturare;
Adresa de livrare;
Datele privind plata;

4. Cum colectăm informațiile?
Colectam datele personale direct de la tine, atunci cand completezi formularele din platforma web, creezi cont in platforma e-shop, contractezi serviciile companiei sau te abonezi la newsletterul nostru.
5. Care este temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale?
Vom folosi informațiile/datele tale personale în următoarele modalități pe baza următoarelor temeiuri legale:

Datele Personale Scop Temei Legal

Numele complet
Adresa de e-mail
Numarul de telefon
Contactarea pentru transmiterea informatiilor solicitate

Interes legitim: pentru a raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru a pastra evidenta corespondentei.

Numele complet;
Adresa de e-mail;
Creare cont in platforma e-shop

Demersuri pentru incheierea unui contract: Prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract;

Numele complet;
Adresa de e-mail;
Numărul de telefon;
Adresa de facturare;
Adresa de livrare;
Datele privind plata
Contractare servicii

Incheierea unui contract: prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract;

Adresa de email
Numele complet

Abonarea la newsletter – primire de oferte, promoţii, mesaje publicitare şi de marketing prin e-mail

Consimtamant exprimat prin transmiterea adresei de email si a numelui complet

6. Dacă nu vrei să furnizezi aceste informații?
Nu trebuie să ne furnizezi datele tale personale. Cu toate acestea, dacă alegi să nu o faci, nu vom putea să îți raspundem solicitarilor.
7. Cum protejăm aceste informații?
Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat la datele personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.
Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:
Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.
Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele tale cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această politică.
Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie statutare, fie legale).
Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor.
Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să îți cerem să confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.
Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.
Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseudonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.
8. Cu cine împărtășim datele personale?
Furnizorii noștri de servicii vor avea acces la informațiile tale personale. Aceasta este necesară pentru a duce la îndeplinire comanda ta și pentru a-ți trimite o confirmare a comenzii, precum și o chitanță/factură electronică.
Furnizorii noștri sunt următorii

Prestatori servicii curierat
Administrator platforma online
Furnizor servicii hosting pt site
MailChimp pentru newsletter

Vom putea fi nevoiți să furnizăm datele personale către următorii în anumite circumstanțe limitate:

Consultanți externi (precum avocați);
Autorități publice sau organisme judiciare.

În orice moment vom decide să acordăm acces datelor tale personale către altcineva, ne vom asigura că există metode de securitate adecvate implementate pentru a-ți proteja confidențialitatea.
9. Vor fi datele personale transferate în afara SEE?
Prin natura obiectului de activitate, nu va fi necesar sa tranferam date cu caracter personal in afara SEE. Daca pe cale de exceptie se va intampla acest lucru, vom implementa proceduri adecvate și aprobate pentru a asigura protecția datelor, a drepturilor și libertăților tale fundamentale în timp ce datele tale personale se află în afara SEE. Dacă dorești mai multe informații despre asta, te rog să ne contactezi la detaliile prevăzute în Secțiunea 2.1 de mai sus.
10. Cât timp stocăm datele personale?
Datele colectate cand solicitati informatii, vor fi pastrate in baza de date 10 ani de la transmitere, apoi anonimizate.

Datele colectate pentru incheierea si executarea contractelor de achizitie, vor fi pastrate pe perioada derularii contractului si apoi pentru o perioada de 10 ani, ulterior datele in format electronic din baza de date vor fi anonimizate, iar contractele in forma fizica distruse.

Datele colectate pentru newsletter, vor fi stocate in baza de date pana la dezabonare, apoi sterse/anonimizate.

Uneori, este posibil sa avem nevoie sa tinem o copie a datelor tale personale pentru o perioada mai lunga de timp, in cazul unei dispute de exemplu, pentru a investiga bresele de securitate sau pentru a ne conforma obligatiilor legale. Nu vom stoca niciodata datele tale personale pentru mai mult decat este necesar.
In toate cazurile, informatiile tale personale vor fi distruse in mod securizat odata ce perioada de stocare descrisa mai sus a expirat.

11. Care sunt drepturile tale?
Ai anumite drepturi în ceea ce privește datele tale personale pe care le prelucrăm, inclusiv:

dreptul de a fi informat despre cum colectăm și folosim aceste date (informații pe care le găsești în această politică de informare);
dreptul de a avea acces la informațiile pe care le deținem despre tine;
dreptul de a rectifica datele dacă consider că sunt incorecte/inexacte/incomplete;
dreptul de a ne cere ștergerea datelor (doar în cazul în care ne bazăm pe consimțământul tău pentru prelucrare);
dreptul de a primi o copie de pe orice informații am deține despre tine;
dreptul de a te opune prelucrării datelor tale personale în scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, trebuie să ai în vedere că nu este un drept absolut, ci suportă anumite limitări.

12. Facem și altceva cu aceste date în viitor?
Vom putea să asociem datele tale personale unui număr unic de client în scopuri operaționale, ceea ce ne va permite să livrăm cele mai bune servicii către clienții noștri.
13. Consimțământ
Acolo unde consimțământul este folosit pentru prelucrarea datelor, ai dreptul de a-ți retrage consimțământul în orice moment și să ne ceri să oprim prelucrarea datelor tale.
Îți vom spune despre implicațiile acestui fapt și vom urma opțiunile tale în acest sens.
14. Schimbări la această politică de informare
În măsura în care vom considera că este necesară o schimbare a regulilor de confidențialitate, vom publica respectivele modificări în această pagină pentru a te informa cu privire la tipurile de informații pe care le colectăm și modul în care le utilizăm.

POLITICA PRIVIND FISIERELE COOKIES

1. Introducere
Prezenta Politica privind fisierele cookies se aplica tuturor utilizatorilor paginii de internet www.canpower.ro.
Informatiile prezentate in continuare au ca scop informarea utilizatorilor acestei pagini de internet cu privire la plasarea, utilizarea si administrarea cookie-urilor de catre POWER ELECTRIC SRL, in contextul navigarii utilizatorilor pe aceasta pagina de internet.
2. Ce sunt cookie-urile?
Folosim termenul „cookie”-uri pentru a ne referi la modulele cookie si la tehnologiile similare prin intermediul carora pot fi colectate informatii in mod automat.
Un „Internet Cookie” (termen cunoscut si sub denumirea de „browser cookie” sau „HTTP cookie” ori „cookie”) reprezinta un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator prin intermediul carora se acceseaza internetul.
Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisa de un web-server catre un browser (de ex.: Edge, Firefox, Chrome). Cookie-urile odata instalate au o durata de existenta determinata, ramanand „pasive”, in sensul ca nu contin programe software, virusi sau spyware si nu vor accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului pe al carui echipament au fost instalate.
Un cookie este format din doua parti:
• numele cookie-ului; si
• continutul sau valoarea cookie-ului.
Din punct de vedere tehnic, doar web-serverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe pagina de internet asociata web-serverului respectiv.
3. Pentru ce scopuri sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet:
Cookie-urile sunt utilizate pentru a asigura functionarea site-ului si pentru a furniza utilizatorilor acestei pagini de internet o experienta mai buna de navigare si informatii adaptate interesului fiecarui utilizator in parte si anume pentru:
• imbunatatirea utilizarii acestei pagini de internet, de exemplu prin retinerea numelui si a adresei de e-mail completate cand ati transmis o solicitare, astfel incat data viitoare sa le gasiti deja completate;
• memorarea faptului ca ati vazut mesajul de informare privind cookie-urile si ati acceptat sau nu utilizarea celor non-functionale;
4. Care este durata de viata a cookie-urilor?
Durata de viata a cookie-urilor poate varia semnificativ, depinzand de scopul pentru care este plasat. Exista urmatoarele categorii de cookie-uri care determina si durata de viata a acestora:
• Cookie-uri de sesiune – un „cookie de sesiune” este un cookie care este sters automat cand utilizatorul isi inchide browserul.
• Cookie-uri persistente sau fixe – un „cookie persistent” sau „fix” este un cookie care ramane stocat in terminalul utilizatorului pana cand atinge o anumita data de expirare (care poate fi in cateva minute, zile sau luni) sau pana la stergerea acestuia de catre utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.
5. Ce sunt cookie-urile plasate de terti?
Anumite sectiuni de continut de pe pagina de internet pot fi furnizate prin intermediul unor terti, adica nu de catre POWER ELECTRIC SRL, caz in care aceste cookie-uri sunt denumite cookie-uri plasate de terti („third party cookie-uri”).
Tertii furnizori ai cookie-urilor trebuie sa respecte, de asemenea, regulile in materie de protectie a datelor personale.
Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti:

Google Analytics: pentru analiza traficului si obtinerea de statistici anonime privind modul de utilizare a site-ului.
Facebook

6. Ce cookie-uri sunt folosite prin intermediul acestei pagini de internet:
Prin utilizarea/vizitarea paginii de internet pot fi plasate urmatoarele cookie-uri:
a. Cookie-uri functionale: cele necesare pentru functionarea site-ului.
b. Cookie-uri non-functionale: cele care imbunatatesc calitatea site-ului, dar nu sunt necesare pentru buna sa functionare.
a. Cookie-uri functionale
Prin acest tip de cookie-uri sunt memorate preferintele utilizatorului acestei pagini de internet, astfel incat setarea din nou a preferintelor in cazul vizitarii ulterioare a paginii de internet nu mai este necesara.
b. Cookie-uri non-funcționale
Aceste cookie-uri sunt introduse de rețelele de afiliere în momentul când traficul este redirecționat prin serverele respective după un click pe un link afiliat din articolele noastre. Această secțiune este deci mai degrabă informativă. Dacă nu doriți cookie-uri de afiliere, nu faceți click pe linkuri de afiliere sau folosiți ulterior uneltele puse la dispoziție de rețele sau setările browserului pentru a le șterge.
Cookie-uri /pixeli de la terte parti folosite prin intermediul acestei pagini de internet:
Cookie-uri Nume companie Tip cookie
_ga, _gid Google Analytics, Cookie-uri necesare pentru analiza site imbunatatire experienta si continut pentru utilizatori
_fbp Facebook Pixel Cookie-uri necesare pentru a va oferi reclame potrivite pentru Dvs. De asemenea, prin acestea se limiteaza afisarea lor si ne ajuta pentru masurarea eficientei campaniilor de marketing.

Pentru mai multe detalii, consultați politicile de protecție a datelor precum și ghidurile de administrare a preferințelor utilizatorilor și posibilitățile de dezactivare oferite de companiile care gestionează aceste servicii, după caz.

Google Analytics
Categorie: Analiză
Scop: Web analytics
Politici: https://www.google.com/analytics/terms/gb.html, https://support.google.com/analytics/answer/6004245

Facebook
Categorie: Publicitate
Scop: Remarketing
Politici: https://www.facebook.com/privacy/explanation

7. Ce tip de informatii sunt stocate si accesate prin intermediul cookie-urilor?
Cookie-urile pastreaza informatii intr-un fisier text de mici dimensiuni care permit recunoasterea browserului. Aceasta pagina de internet recunoaste browserul pana cand cookie-urile expira sau sunt sterse.
8. Particularizarea setarilor browserului in ceea ce priveste cookie-urile
In cazul in care utilizarea cookie-urilor nu este deranjanta iar calculatorul sau echipamentul tehnic utilizat pentru navigarea pe aceasta pagina de internet este folosit doar de catre dumneavoastra, pot fi setate termene lungi de expirare pentru stocrarea istoricului de navigare.
In cazul in care calculatorul sau echipamentul tehnic utilizat pentru navigarea pe aceasta pagina de internet este folosit de mai multe persoane, poate fi luata in considerare setarea pentru stergerea datelor individuale de navigare de fiecare data cand browserul este inchis. Aceste setari se gasesc in browserul vostru.
9. Cum pot fi oprite cookie-urile?
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face aceasta pagina de internet mai dificil de vizitat, atragand dupa sine limitari ale posibilitatilor de utilizare ale acesteia.
Utilizatorii isi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie sau sa fie acceptate cookie-uri de la o pagina de internet anume.
Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari pot fi accesate, ca regula, in sectiunea „optiuni” sau in meniul de „preferinte” al browserului tau. Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare:

Cookie settings in Internet Explorer
Cookie settings in Firefox
Cookie settings in Chrome
Cookie settings in Safari

Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet, puteti sa ne contactati la email office@canpower.ro.

„Politica de confidențialitate” trebuie sa fie citită împreună cu Termenii și condițiile de utilizare a site-ului.