Asistent manager – compilare date

Candidatul ideal

Dorim să recrutăm o persoană dinamică și responsabilă care să preia atribuții legate de lucrul cu listele de produse și prețuri.

Ce căutăm la candidații care aplică?

  • cunoștințe ample de Microsoft Excel;
  • cunoștințe de operare într-un sistem informatic de tip CRM – ERP  (experiența cu WizPro – Priority constituie un avantaj).

Vrem ca noua colegă/noul coleg:

  • să aibă o mare atenție la detalii;
  • să fie o fire tehnică;
  • să dea dovadă de operativitate;
  • să aibă o toleranță mare pentru activitatea de rutină;
  • să își asume și respecte termene limită.

 

Descrierea jobului

Printre activitățile principale ale postului se regăsesc următoarele:

  • Întreținerea listelor de prețuri și produse primite de la furnizori;
  • Crearea sau modificarea fișierelor cu date;
  • Pe baza unui algoritm pus la dispoziție – Crearea de coduri de produse;
  • Inserarea codurilor în softul companiei;
  • Completarea, pe fiecare cod, a datelor tehnice primite de la furnizor;
  • Preluarea de sarcini legate de politica de pricing.

Aplică la acest post

Incarcare CV

Vă rugăm să răspundeți la întrebările următoare.
Numai CV-urile/Aplicările cu întreg chestionarul completat vor fi luate în considerare.