Candidatul ideal
Dorim să recrutăm o persoană dinamică și responsabilă care să preia atribuții legate de lucrul cu listele de produse și prețuri.
Ce căutăm la candidații care aplică?
- cunoștințe ample de Microsoft Excel;
- cunoștințe de operare într-un sistem informatic de tip CRM – ERP (experiența cu WizPro – Priority constituie un avantaj).
Vrem ca noua colegă/noul coleg:
- să aibă o mare atenție la detalii;
- să fie o fire tehnică;
- să dea dovadă de operativitate;
- să aibă o toleranță mare pentru activitatea de rutină;
- să își asume și respecte termene limită.
Descrierea jobului
Printre activitățile principale ale postului se regăsesc următoarele:
- Întreținerea listelor de prețuri și produse primite de la furnizori;
- Crearea sau modificarea fișierelor cu date;
- Pe baza unui algoritm pus la dispoziție – Crearea de coduri de produse;
- Inserarea codurilor în softul companiei;
- Completarea, pe fiecare cod, a datelor tehnice primite de la furnizor;
- Preluarea de sarcini legate de politica de pricing.