Manager MarCom

Candidatul ideal

Ai o experiență relevantă în marketing într-un domeniu de activitate legat de produse electrice și/sau electronice?

Ești capabil/ă să-ți creezi și organizezi propria ta echipă?

Ai cunoștințe de limba engleză, de nivel avansat?

În cazul în care la intrebările de mai sus ai răspuns cu “da”, și dacă atribuțiile detaliate în continuare sunt o provocare realizabilă, suntem interesați să te cunoastem!

Alte câteva atribute esențiale pe care ni le dorim de la noul coleg/noua colegă:

  • Să dea dovadă de creativitate;
  • Să respecte dead line-uri;
  • Să se integreze rapid.

 

Descrierea jobului

Atribuțiile acestui post acoperă ariile: promovare, comunicare și relații publice.

Câteva dintre cele mai semnificative, pentru noi, sunt:

  • Coordonează activitatea colegilor din departamentul marketing;
  • Planifică bugetul de marketing;
  • Propune, negociază si implementează strategia de promovare pentru produse și game de produse și pentru imaginea companiei in mediul real și virtual;
  • Planifică şi dezvoltă programe promoţionale şi de promovare în piaţă, pentru produsele Power Electric stabilite ca focus;
  • Co-design de materiale/acţiuni BTL; crearea de materiale de marketing pentru a genera oportunităţi de vânzare (cataloage, broşuri, alte materiale de prezentare);
  • Manageriaza crearea de postări,  ştiri şi campanii media atât pe reţelele de socializare şi networking, cât şi pe siteurile companiei, în mod recurent;
  • Organizează evenimente, participări la târguri şi expoziţii ce au ca scop promovarea imaginii şi a produselor firmei;
  • Urmăreşte şi măsoară impactul efortului depus prin acţiunile de marketing şi relaţii publice.

 

Aplică la acest post

Incarcare CV

[recaptcha recaptcha-361]