Reprezentant vânzări – home office

Căutam un nou coleg pentru departamentul vânzări, care să își desfășoare activitatea având biroul acasă.

Care sunt criteriile minime necesare, pentru a intra în procesul de recrutare?

  • Disponibilitate pentru deplasări în zona alocată
  • Carnet şofer cat B – minim 2 ani
  • Prezintă avantaj experiența în vânzări
  • Prezintă avantaj cunoştinţe operare într-un soft CRM / ERP
  • Prezintă avantaj suplimentar experienţa cu produse electrice – iluminat, sau produse conexe
  • Prezintă avantaj suplimentar absolvirea unei facultăți tehnice

Te regăsesti? Dacă DA, atunci îți așteptăm CV-ul!

Zona alocată conţine judeţele: Alba, Mureş, Harghita, Covasna, Cluj, Bistriţa Năsăud, Bihor, Sălaj, Maramureş, Satu Mare, iar atribuțiile principale sunt:

  • Activitate de teren / prospectare permanentă a zonei alocate
  • Deschiderea de conturi de client nou
  • Creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii în zona desemnată
  • Managerierea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi
  • Menţinerea relaţiilor de colaborare cu principalii clienţi din piaţă, pe zona alocată
  • Culegerea, transmiterea şi folosirea informaţiilor din piaţă
  • Întocmirea de rapoarte şi prognoze

 

Aplică la acest post

Incarcare CV

Te rugăm să răspunzi la întrebările următoare.
Numai CV-urile/Aplicările cu întreg chestionarul completat vor fi luate în considerare.