Reprezentant vânzări – home office

Căutam un nou coleg pentru departamentul vânzări, care să își desfășoare activitatea având biroul acasă.

Care sunt criteriile minime necesare, pentru a intra în procesul de recrutare?

  • Disponibilitate pentru deplasări în zona alocată
  • Experienţă în vânzări – minim 2 ani
  • Carnet şofer cat B – minim 2 ani

Prezintă avantaj experienţa în vânzările de produse electrice și/sau absolvirea unei facultăți tehnice.

Te regăsesti? Dacă DA, atunci îți așteptăm CV-ul!

Zona alocată conţine judeţele: Alba, Mureş, Harghita, Covasna, Cluj, Bistriţa Năsăud, Bihor, Sălaj, Maramureş, Satu Mare, iar atribuțiile principale sunt:

  • Creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii în zona desemnată;
  • Managerierea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
  • Elaborarea și prezentarea ofertelor, atât din punct de vedere comercial cât si tehnic;
  • Culegerea, transmiterea şi folosirea informaţiilor din piaţă;
  • Întocmirea de rapoarte şi prognoze.

 

Aplică la acest post

Incarcare CV

Te rugăm să răspunzi la întrebările următoare.
Numai CV-urile/Aplicările cu întreg chestionarul completat vor fi luate în considerare.