Specialist vânzări online

Candidatul ideal

Suntem în căutarea unui coleg/unei colege care să gestioneze vânzările de pe platformele e-commerce.
Te simți în elementul tău atunci când îndrumi clienții spre o decizie finală?
Îți este ușor să lucrezi cu date tehnice?
Daca da, atunci ar trebui să ne cunoaștem!

Iată care sunt principalele atribuții:

  • Introducerea comenzilor în sistemul informatic
  • Modificarea statusurilor comenzilor lansate în platformele online, în funcție de parcursul acestora
  • Consilierea clienților prin mail sau telefon
  • Contactarea clienților ce lansează comenzi online pentru confirmarea acestora și rezolvarea eventualelor cerințe punctuale
  • Propunerea de produse noi și listarea acestora în platformele online
  • Propunerea de participare și listarea de campanii în platformele online
  • Analizarea raportului de performanța a vânzărilor din platformele online și propunerea produselor pentru modificare de prețuri
  • Urmărirea și gestionarea procesului de retur
  • Extragere și analiză a unor rapoarte diverse (comenzi nelivrate, încasări, etc.)

Ce ne dorim de la noul membru al echipei?

  • Cunoștinte operare PC la nivel de utilizator (pachet Microsoft Office, navigare web)
  • Abilități de organizare
  • Atenție la detalii
  • Abilități foarte bune de comunicare
  • Maturitate în gândire, consecvență și corectitudine.

 

Aplică la acest post

Incarcare CV

Te rugăm să răspunzi la întrebările următoare.
Numai CV-urile/Aplicările cu întreg chestionarul completat vor fi luate în considerare.